.com succé med extra ost, och pommes till det. Vi gör digital marknadsföring lika enkelt som att beställa hamburgare. Rolig liknelse? Kanske det, men vi är seriösa med vår idé och värdet i den. Ditt val av digital partner är viktigt och betydelsefullt, men viktiga val behöver inte vara krångliga och det kan våra kunder vittna om. Detta är enkelt, våra produkter är tillgängliga, transparenta och lönsamma. Något för er?
om du inte hittar någon funktion, design eller annat du vill ha kan du höra av dig till oss. det är stor chans att vi kan hjälpa dig med det.
0
01
02
03
04
peka på det ni vill ha
0100 bjuder på kaffe
0100 sliter
ni får visa ert nya ansikte
En process lika bekväm som den är effektiv.
01
pick & choose
Här kan ni läsa om allt som finns på webb-menyn, och sen gör ni enkelt en beställning via kontaktsidan eller genom att träffa oss på en kaffe. Enkelt och bra.
02
meet
För att lära känna varandra, undersöka era behov och meny-val. Därefter gör vi upp en superduper plan.
03
create
Under produktion skapar vi flera kreativa inriktningar, mock-ups och annat mumsigt som sen justeras med hjälp av er feedback, så vi är på samma sida. Öppen kommunikation är väl grunden till alla bra förhållanden?
04
show
Allt tekniskt pyssel sköter vi också. Vi lanserar den för världen att se och ordnar löpande så att den aldrig krånglar med vår omtyckta förvaltningsplan.
Advokat Aronsson
2019
paket 1
Företag: Advokat Aronsson
Vi blev anlitade att för en re:design och makeover av hemsida och logotyp till en advokat full av energi. Utmaningen blev att skapa en digital närvaro som var lika magnetisk som Advokat Aronssons fysiska närvaro.
Nya bilder, och 4 ikoner för de olika områdena var viktiga för att hitta rätt mått av förtroende. Vi ville också lägga stor vikt vid den otroliga arbetsmoral som Per besitter. Självförtroendet att vara avslappnad. Erfaren nog att veta vad som krävs.
Teamet bakom Kazoku IT behövde en plattform och grafisk profil som inspirerar besökaren med deras genuina själ i syfte att göra rekryteringsprocessen smidigare.
Fullskaligt bildspråk var viktigt för att fånga en känsla av utrymme. Ett utrymme att jobba och att leva. ”Om det är inte är kul, varför göra det?”, den attityden finns i allt de gör. Den avslappnade proffsigheten har vi gjort vårt bästa för att fånga i både webb och grafisk identitet.
Utmaningen var en influencer med verksamheter. Vi brukade (bara halvt) skämtsamt kalla Johanna Berglunds Snickarglädje för ett imperium.
Lösningen blev en större sida med utrymme för att presentera fler projekt och tjänster. Utan att glömma av att visa personen bakom + en mindre e-handel som Johanna själv kan sköta.